divendres, 8 d’octubre del 2010

Segona Sessió: 08.10.10




Avui hem acabat el cavall que començaren el divendres passat. Aquesta activitat ja la havia fet però, aquesta vegada ha estat diferent perquè no m’he fixat en la figura sinó en les línies, si eren proporcionals a l’original, els espais, les corbes,...

A més a més, hem fet una activitat de imaginació: hem hagut de dibuixar 15 tipus diferents de peixos amb objectes de la vida quotidiana. Jo me consider poca creativa però a mesura que anava fent l’activitat se m’acudien noves maneres de fer els peixos – encara que he d’admetre que ha hagut un moment que he hagut de deixar de fer l’activitat i m’he posat a mirar per la finestra, cercant... inspiració (que no va funcionar però em va servir per descansar el cap una mica). Crec que en aquest moment vaig comprendre una “lliçó”, que a més, ens ha dit i aconsellat moltes vegades la nostra tutora: quan t’embusses en alguna activitat, deixa’l, canvia d’activitat i després ja tornaràs i ja vindrà la solució.

Per altra banda, avui també hem començat a utilitzar les ceres com a tècnica de dibuix. Personalment, no m’agrada molt aquesta eina perquè no són gaire netes però és una manera d’acostumar-me a embrutar-me, ja que a infantil és el pa de cada dia (pintura amb els dits,...)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada