divendres, 19 de novembre del 2010

Setena Sessió: 19.11.10




Hola! Avui estic malalta així que els meus sentits i el meu cervell no estaven al 100%. La feina a classe ha estat sorprenent perquè hem hagut de fer un dels quatre bodegons en gran a una altra làmina i desprès hem hagut de pintar-lo mitjançant les tècniques apreses de la tinta xina amb les diferents textures, pintant a base de petjades. D’aquesta manera es distingeixen els diferents elements del dibuix gràcies als canvis de textures i de marques (sempre que no es posin dos petjades massa paregudes una vora l’altra). M’ha quedat una sensació bona perquè hem utilitzat una tècnica anterior amb un nou recurs i mai se m’havia acudit ajuntar aquestes dues eines.

A més a més, avui estic molt contenta perquè fa uns dies vaig poder ajudar a la meva germana de 12 anys a decorar i posar un títol a una cartolina utilitzant allò que he aprés a classe. Ella m’’havia demanat ajuda perquè no sabia com fer-ho així que ens posarem a mirar el meu quadern de plàstica perquè ella recordava haver vist alguna tècnica que l’havia agradat (jo sempre quan arribo a casa després de la classe els mostro el que he fet). Així que finalment va fer les lletres utilitzant les ceres i difuminant amb el dit i quan ho va presentar a classe, va encantar a la seva professora!

Gràcies a això m’he adonat de les utilitats que té el treballar les diferents tècniques i eines artístics als diferents àmbits i assignatures, he pogut veure de més a prop l’ús del meu aprenentatge per afavorir altres aprenentatges.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada