dimarts, 14 de desembre del 2010

Dessena Sessió: 17.12.10

Avui hem fet papiro...flexia? He descobert un altre cop que això de la imaginació i de la creativitat s'ha de treballar molt perquè m'ha costat moltíssim, m'he posat molt nitviosa i m'he estressant fent les figures de paper. Hem figures abstractes de paper, cada un com volia, donant-li un toc personal; i després ja hem anat seguint unes pautes per confeccionar figures concretes, amb imatges dins. Aquesta és una tècnica fàcil de fer per crear contes que surtin dels fulls del llibre de manera que els infants gaudeixin més de la lectura.

Quan hem acabat amb això hem reciclat fang! M'ha costat començar pel simple fet que no m'agrada embrutarme les mans o, el que odio més, els braços. Al final si que he ficat una mica les mans al fang perquè haviem d'amasar ben bé el fang que estava més dur, barrejant-lo una mica amb el que estava més líquid. Una vegada reciclat el fang, hem pogut fer una forma, abstracta o figurativa i un altre cop, no sabia que fer. Al final he fet una estrella...





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada